.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
حذف دفترچه بیمه سلامت روستایی از اول خرداد
مدیرکل بیمه سلامت مازندران از حذف دفترچه بیمه سلامت روستایی از اول خرداد ماه امسال خبر داد.

به گزارش شمال نیوز، دکتر ظفرمند مدیرکل بیمه سلامت مازندران در نشست با فرماندار و سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان میاندورود گفت:بیمه شدگان صندوق روستایی از خرداد ماه امسال نیز به جای دریافت دفترچه کاغذی به صورت گذشته صرفا از برگه مشخصات دفترچه استفاده خواهند کرد که با این اقدام تمامی نسخه‌نویسی‌ها به صورت الکترونیکی انجام خواهد شد و کاربرد نسخ کاغذی کاهش خواهد یافت.

 

او با بیان اینکه از ابتدای اردیبهشت ماه کاهش کاربرد دفترچه در صندوق بیمه همگانی آغاز شد، افزود: برای بیمه شدگان دفترچه صادر نمی‌شود، حداکثر سربرگ چاپ شده چرا که حاوی اطلاعات است چنانچه سربرگ هم همراه بیمار نباشد باز هم مشکلی نیست.

 

او با بیان اینکه بیمه‌شدگان بدون دفترچه از همه موسسات می‌توانند خدمات بیمه‌ای دریافت کنند، افزود: با استفاده از کد دستوری #۱۶۶۶* (ستاره ۱۶۶۶ مربع) استحقاق‌سنجی توسط موسسات و بیمه‌شده سنجیده می‌شود.

 

دکتر ظفرمند گفت: در راستای اطلاع‌رسانی به مردم و بخشداری‌ها و دهیار‌ی‌های روستا‌ها جهت از بین رفتن سردرگمی نیاز به اقداماتی داریم تا اگر بیمه شده‌ای همراه خود دفترچه نداشت با ارائه کد ملی خدمت بگیرد.

 

او افزود: همچنین سامانه‌ای با عنوان "سامانه سرویس‌های شهروندی" طراحی شده تا بیمه‌شده به صفحه دفترچه خود دسترسی داشته باشد که پیش زمینه خوبی برای اطلاع بیمه‌شده از داده‌های سلامت و سوابق درمانی و بیمه‌ای است و این امر بیانگر تشکیل پرونده سلامت الکترونیک است تا در عرصه سلامت سیاست‌گذار بتواند به‌راحتی تصمیم بگیرد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.193 seconds.